Kontakt z nami

Masz pytanie? Napisz do nas

Jeśli masz pytania lub potrzebujesz porady, nie wahaj się z nami skontaktować!

Jeśli nie wiesz, jak podłączyć dodatkowe urządzenie do swojego komputera, a potrzebujesz instrukcji, jak to poprawnie podłączyć, możesz skorzystać z paska wyszukiwania na tej stronie (znajdującego się w prawej górnej części dowolnej strony) lub napisać do nas.

Jeśli nie posiadasz oprogramowania, a nie możesz go znaleźć na stronie producenta urządzenia komputerowego, to pomożemy. Podaj nam model swojej drukarki, skanera, monitora lub innego urządzenia komputerowego, a także wersję systemu operacyjnego (na przykład: Windows 11, Windows 10, Windows 8 itp.).

Kontakt z nami
Witryna została utworzona w celu pomocy w rozwiązywaniu różnych problemów związanych z korzystaniem ze sprzętu komputerowego, instalowaniem sterowników i innego oprogramowania. Witryna zawiera również instrukcje dotyczące korzystania z drukarek, skanerów, monitorów i innego sprzętu komputerowego.

9 odpowiedzi na “Kontakt z nami”

    • Jeśli drukarka Canon wyświetla kod błędu B203, może być kilka przyczyn:

      – Problem może leżeć w wkładach atramentowych. Są puste lub nieprawidłowo zainstalowane. Dlatego upewnij się, że wkładasz wkłady wyłącznie zgodnie z opisem w instrukcji. Jeśli wkłady są puste, wymień je zgodnie z opisem w instrukcji.

      – Przyczyną problemu może być również słabe połączenie sieciowe pomiędzy drukarką a innymi urządzeniami. Upewnij się na przykład, że odległość między drukarką a komputerem jest jak najmniejsza. Zalecane może być także podłączenie drukarki za pomocą kabla.

      – Przyczyną problemu może być również przestarzały sterownik drukarki. Dlatego regularnie aktualizuj oprogramowanie drukarki i zawsze aktualizuj je. Zapewni to najlepszą jakość druku i bezpieczeństwo.

  1. Cześć. Moja drukarka HP DJ 3760 nie drukuje już. Problem może być związany ze sterownikami. Kiedy pobieram sterowniki i instaluję je zgodnie z instrukcją, pojawia się komunikat „nie znaleziono urządzenia”.

    • Przyczyną niedziałającej drukarki może być nieprawidłowy kabel USB lub niedziałający port USB w komputerze. Dlatego jeśli poprawnie zainstalowałeś oprogramowanie, ale drukarka nie działa, podłącz drukarkę do komputera za pomocą jednego kabla USB bez użycia adaptera. Spróbuj także podłączyć kabel USB do innego portu USB w komputerze lub użyć innego kabla USB.

      Jeśli drukarka działała normalnie, ale przestała działać po aktualizacji systemu operacyjnego Windows, odinstaluj poprzednio zainstalowany sterownik i zainstaluj go ponownie. Po zainstalowaniu i odinstalowaniu sterowników pamiętaj o ponownym uruchomieniu komputera.

  2. Mam drukarkę Epson XP4205. Kiedy kupiłem tę drukarkę, od razu podłączyłem ją do komputera i nie zawracałem sobie głowy instalacją żadnych sterowników. Drukarka działa dobrze. Czy muszę instalować sterowniki?

    • Jeżeli podłączysz drukarkę do komputera za pomocą kabla USB, system operacyjny Windows wykryje podłączone urządzenie i zainstaluje własny sterownik, który może nie działać poprawnie lub nie będzie można korzystać ze wszystkich funkcji urządzenia. Jednakże niektóre inne urządzenia mogą działać poprawnie ze sterownikiem zainstalowanym przez system operacyjny. Dlatego jeśli istnieje sterownik dla Twojej drukarki, zainstaluj go.

  3. Moja drukarka ET-2750 drukuje tylko dziwne znaki. Próbowałem ponownie zainstalować sterownik, ale efekt jest taki sam. Nie wiem, co robić.

    • Jeśli na wydrukach pojawiają się nieprawidłowe znaki, wypróbuj poniższe rozwiązania przed ponownym drukowaniem:

      Upewnij się, że wszystkie kable są dobrze podłączone na obu końcach.

      Jeśli Twoje urządzenie jest podłączone do koncentratora USB, zamiast tego podłącz je bezpośrednio do komputera.

      W systemie Windows usuń wszystkie zadania drukowania z bufora systemu Windows:

      Windows 10: Kliknij i wybierz (Ustawienia) Urządzenia Drukarki i skanery. Wybierz nazwę produktu i wybierz opcję Zarządzaj kolejką otwartego wydruku. Kliknij prawym przyciskiem myszy zablokowane zadanie drukowania, kliknij przycisk Anuluj, a następnie kliknij przycisk Tak.

      Windows 8.x: Przejdź do ekranu Aplikacje i wybierz Panel sterowania Sprzęt oraz Urządzenia dźwiękowe i drukarki. Kliknij prawym przyciskiem myszy nazwę urządzenia, wybierz opcję Wyświetl zadania drukowania i w razie potrzeby ponownie wybierz nazwę urządzenia. Kliknij prawym przyciskiem myszy anulowane zadanie drukowania, kliknij przycisk Anuluj, a następnie kliknij przycisk Tak.

      Windows 7: Kliknij i wybierz Urządzenia i drukarki. Kliknij prawym przyciskiem myszy nazwę urządzenia, wybierz opcję Wyświetl zadania drukowania i w razie potrzeby ponownie wybierz nazwę urządzenia. Kliknij prawym przyciskiem myszy wstrzymane zadanie drukowania, kliknij przycisk Anuluj, a następnie kliknij przycisk Tak.

      Windows Vista: Kliknij i wybierz Panel sterowania. W obszarze Sprzęt i dźwięk kliknij opcję Drukarki, kliknij prawym przyciskiem myszy nazwę produktu i wybierz opcję Otwórz. Kliknij prawym przyciskiem myszy anulowane zadanie drukowania, kliknij przycisk Anuluj, a następnie kliknij przycisk Tak.

      Jeśli podczas ostatniego drukowania komputer został uśpiony, następne zadanie drukowania po wyjściu z trybu uśpienia może zawierać zniekształcone znaki. Wydrukuj dokument ponownie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *