Kontakt — Bezpłatne wsparcie x555

Potrzebują Państwo pomocy przy instalacji sterownika lub oprogramowania? Prosimy o przesłanie szczegółów — odpowiemy bezpłatnie i wskażemy bezpieczne, oficjalne odnośniki.

Im precyzyjniej opiszą Państwo sytuację, tym szybciej zaproponujemy skuteczne rozwiązanie.

Prosimy zawrzeć w wiadomości:

  • Model urządzenia (pełna nazwa/seria).
  • System operacyjny i wersja (np. Windows 11 64-bit / macOS).
  • Krótki opis problemu (błąd instalacji, brak drukowania/skanowania, link nie działa).
  • (Opcjonalnie) link do strony producenta, na której szukali Państwo sterownika.

Każdą wiadomość analizujemy indywidualnie; odsyłamy jasne kroki lub link do właściwego pakietu producenta.

20 odpowiedzi do “Kontakt — Bezpłatne wsparcie x555”

  1. Dzień dobry
    Poszukuje sterownika do drukarki xerox B210 ale do windows 11 ARM, o ile taki w ogóle istnieje. System odnajduje drukarkę, ale wydala komunikat, że sterownik nieobsługiwany. Ciekawostką jest natomiast fakt, że dzień wcześniej normalnie łączył się z drukarką bez problemów. Teraz za żadne skarby nie chce się połączyć.

    • Sterowniki dla systemu operacyjnego Windows 11 można znaleźć na tej stronie – https://x555.pl/?p=28838. Link do pobrania jest taki sam jak na oficjalnej stronie Xerox (w zakładce Drivers & Downloads). Sterownik można sprawdzić i pobrać samodzielnie na oficjalnej stronie internetowej (strona sterownika w języku angielskim) – https://www.support.xerox.com/pl-pl/product/xerox-b210-printer/content/156401.

      Zazwyczaj problem ze sterownikiem drukarki pojawia się po aktualizacji systemu operacyjnego Windows.

      W każdym przypadku zalecam wykonanie następujących czynności: Odinstaluj wcześniej zainstalowany sterownik i zainstaluj go ponownie (Odinstaluj również wszystkie wcześniej zainstalowane programy, jeśli były instalowane razem ze sterownikiem). Po odinstalowaniu i ponownym zainstalowaniu sterownika należy ponownie uruchomić komputer (zazwyczaj rozwiązuje to problem). Więcej szczegółów na temat prawidłowej instalacji i deinstalacji sterowników można znaleźć tutaj – https://akademinfo.com/?p=64885.

      Ponadto: Przyczyną niedziałania skanera może być nieodpowiedni kabel USB lub niedziałający port USB w komputerze. Jeśli więc sterowniki zostały poprawnie zainstalowane, ale skaner nie działa, podłącz skaner do komputera za pomocą pojedynczego kabla USB i nie używaj do tego żadnych adapterów. Spróbuj także podłączyć kabel USB do innego portu USB w komputerze lub użyj innego kabla USB.

  2. Poszukuję sterownika do starej (ale jarej) drukarki/fax/skaner Panasonic KX-MB1530.
    System Windows 11 Home, procesor 64 bitowy, Dell Inspiron 15 3530.

  3. Nie mogę uruchomić skanowania na urządzeniu wielofunkcyjnym Canon IR1022A, drukowanie działa po zainstalowaniu sterowników z Waszej strony (https://x555.pl/?p=42911), jednak skaner nie jest w ogóle wykrywany.
    System operacyjny; Windows 10PRO (22H2), Próbowałem pobrać sterowniki z innych źródeł (driverscollection, nodevice) jednak bez efektu – skaner nie jest wykrywany w ogóle.
    Jak temu zaradzić?

Skomentuj Anonim Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *