Sterowniki i oprogramowanie do skanera Fujitsu można pobrać tutaj.
Dla systemów operacyjnych: Windows 11, Windows 10, Windows 8, Windows 8.1, Windows 7, Windows Vista, Windows XP (64-bit / 32-bit), Mac OS i Linux.
Witryna pomocy technicznej Fujitsu dotycząca pobierania sterowników i oprogramowania
Instrukcje dotyczące pobierania sterowników i oprogramowania: 1. Kliknij link do strony pomocy technicznej. 2. Wybierz skaner i system operacyjny, a zostaniesz przekierowany do odpowiedniej strony pobierania oprogramowania.
Jest to sterownik, który zapewnia pełną funkcjonalność Fujitsu ScanSnap Series.
ScanSnap Software: | ScanSnap iX1500 / ScanSnap iX500 / ScanSnap iX100 / ScanSnap S1300i / ScanSnap S1100i / ScanSnap SV600 |
Co jest ważne przy podłączaniu kabla USB do komputera?
Do podłączenia skanera do komputera użyj kabla USB dołączonego do zestawu skanera.
– Użyj kabla USB dostarczonego ze skanerem po podłączeniu skanera do komputera. Skaner może stać się niestabilny, jeśli używasz dostępnego w handlu kabla lub przedłużonego kabla.
– Poczekaj co najmniej 5 sekund po ponownym podłączeniu kabla zasilającego lub otwarciu / zamknięciu pokrywy.
– Bez tego skaner może nie działać poprawnie.
– Skaner może nie działać, jeśli jest podłączony do portu USB na klawiaturze lub monitorze.
– Szybkość skanowania może zostać zmniejszona, jeśli skaner jest podłączony do portu USB 1.1.
– Dlatego jeśli twój komputer ma port zgodny z USB 3.0 / 2.0, skorzystaj z niego.
Co mogę zrobić, gdy pojawi się komunikat o błędzie „Nie można znaleźć skanera obrazu”?
Może to być spowodowane brakiem odpowiedzi sterownika ze skanera.
Sprawdź następujące elementy:
– Czy zasilanie skanera jest WŁĄCZONE?
– Czy kabel USB jest prawidłowo podłączony do skanera i komputera?
– Czy sterownik obsługuje skaner podłączony do komputera?
– Czy skaner jest w stanie gotowym? (Informacje na temat sprawdzania stanu skanera znajdują się w podręczniku operatora).
Ostatnia aktualizacja: 4 kwietnia, 2020 przez x555
Dodaj komentarz