Sterowniki i oprogramowanie dla systemu operacyjnego: Windows 11 i Windows 10 (64-bitowy). Mac OS nie jest obsługiwany.
Model myszy: Razer Viper V2 Pro | RZ01-04390
Nazwa produktu: Viper V2 Pro
Numer modelu: RZ01-04390
Sterowniki do urządzeń Razer są instalowane lub aktualizowane za pomocą oprogramowania „Razer Synapse”. Oprogramowanie to automatycznie wykrywa urządzenie Razer podłączone do komputera i umożliwia wprowadzenie niezbędnych ustawień. Jeśli urządzenie nie jest kompatybilne z oprogramowaniem „Razer Synapse”, system operacyjny Windows automatycznie zainstaluje odpowiedni sterownik. W związku z tym nie ma potrzeby osobnego pobierania sterowników.
Oprogramowanie „Razer Synapse” ma dwie wersje: wersję 2 i wersję 3. Starsze urządzenia są obsługiwane przez oprogramowanie „Razer Synapse 2”. Niektóre urządzenia są obsługiwane przez obie wersje tego oprogramowania. Wszystkie nowe urządzenia są obsługiwane wyłącznie przez oprogramowanie „Razer Synapse 3”. Twoje urządzenie jest kompatybilne z oprogramowaniem „Razer Synapse 3”.
Aby korzystać z oprogramowania „Razer Synapse”, należy utworzyć konto (konto Razer ID) na oficjalnej stronie internetowej https://razerid.razer.com/new.Konto można utworzyć przed lub po zainstalowaniu oprogramowania (wymagany jest adres e-mail). Użyj nazwy użytkownika i hasła, aby zalogować się na swoje konto i rozpocząć korzystanie z oprogramowania. Następnie wszystkie funkcje urządzenia będą dostępne w trybie offline i bez połączenia z Internetem. Jeśli użytkownik nie zarejestrował się wcześniej w tym oprogramowaniu, będzie musiał dokonać nowej rejestracji. Jeśli wcześniej zarejestrowałeś się w co najmniej jednej wersji tego oprogramowania, możesz i powinieneś użyć tego samego loginu i hasła w innej wersji oprogramowania.Niektórzy użytkownicy nie lubią tworzyć konta, ale bez tego nie będzie można używać i aktualizować oprogramowania „Razer Synapse” ani korzystać ze wszystkich funkcji urządzenia. Twoje urządzenie jest kompatybilne z oprogramowaniem „Razer Synapse 3”. Pobierz oprogramowanie z oficjalnej strony internetowej.
Oprogramowanie dla systemów operacyjnych Windows
Pobierz oprogramowanie „Razer Synapse 3”
To oprogramowanie jest kompatybilne tylko z systemami operacyjnymi: Windows 11 i Windows 10 (64-bit). System operacyjny Mac nie jest obsługiwany.
Model myszy: Razer Viper V2 Pro | RZ01-04390
Nazwa produktu: Viper V2 Pro
Numer modelu: RZ01-04390
Jak dostosować ustawienie DPI w myszy Razer za pomocą „Razer Synapse”.
Otwórz „Razer Synapse” i kliknij „mysz”. Przejdź do zakładki „WYDAJNOŚĆ”. Włącz „Etapy czułości”. Wybierz preferowaną liczbę stopni czułości. Wpisz konkretny poziom DPI, który chcesz zastosować.
Jak ręcznie zmienić czułość DPI w myszy Razer.
W zależności od myszy, czułość może wynosić od 100 DPI do 26 000 DPI. Wykonaj poniższe kroki, aby ręcznie dostosować DPI. Sprawdź przyciski DPI z tyłu kółka przewijania. Zwiększaj, zmniejszaj lub przełączaj etapy DPI za pomocą przycisków czułości myszy.W przypadku przycisków o podwójnej czułości: Pierwszy przycisk od rolki zwiększa DPI po kliknięciu. Klikaj go wielokrotnie, aż osiągniesz żądaną czułość. Drugi przycisk na scrollu zmniejsza DPI po kliknięciu. Klikaj go naprzemiennie z przyciskiem zwiększania, aby uzyskać dokładną regulację.
Dla przycisków pojedynczej czułości: Kliknij kilkakrotnie przycisk cyklu DPI, aby przełączać się w górę, aż do osiągnięcia żądanej czułości.
Jak naprawić „Razer Synapse 3”, gdy ulega awarii lub nie można go uruchomić.
Wykonaj poniższe kroki, aby naprawić Razer Synapse 3, gdy ulega awarii lub nie uruchamia się. Kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę Razer Central w zasobniku systemowym. Kliknij „Zaloguj się” i wprowadź swój zarejestrowany identyfikator RazerID lub konto gościa. Uruchom „Razer Synapse 3” jako administrator.Uruchom „Menedżer zadań”, jeśli problem nadal występuje. Przejdź do „Usług”. Sprawdź, czy uruchomione są następujące usługi: Razer „Central Service”, Razer „Synapse Service”.Kliknij prawym przyciskiem myszy na „Razer Central Service”. Wybierz „Uruchom” lub „Uruchom ponownie”. Zrób to samo dla „Razer Synapse Service”. Jeśli problem nie ustąpi, wykonaj czystą reinstalację „Razer Synapse 3”.
Model myszy: Razer Viper V2 Pro | RZ01-04390
Nazwa produktu: Viper V2 Pro
Numer modelu: RZ01-04390
Ostatnia aktualizacja: 12 kwietnia, 2024 przez x555
Dodaj komentarz